پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان- اخبار معاونت غذادارو
پایش مدیریتی معاونت غذا و دارو از شبکه بهداشت و درمان گالیکش

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1398/7/7 | 

معاون محترم غذا ودارو دانشگاه و هیات همراه در راستای پایش های مدیریتی  به شهرستان گالیکش عزیمت نمودند .
 هدف از این پایش بررسی وضعیت حوزه غذا ودارو در سطح شهرستان وپیگیری مشکلات و کمبود ها چالشها و  بهبود کیفیت تولید فرآورده های غذایی  و رسیدن محصولی سالم به دست مصرف کننده مطرح نمودند  . در این پایش از بازدید از چند واحد تولیدی و تعدادی ازداروخانه ها ، عطاری کارگاه تولیدی در سطح شهرستان بازدید صورت گرفت .
 در  خاتمه در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت گالیکش ، جلسه پس از پایش تشکیل گردید . در این جلسه مدیران و کارشناسان ستاد معاونت انتظارات خود را با کارشناسان شبکه مطرح نمودند.

نشانی مطلب در وبگاه پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-70.5622.48373.fa.html
برگشت به اصل مطلب