پیام خود را بنویسید

اخبار معاونت درمان : اولین جلسه کمیته منطقه ای نظارت بر واحدهای درمان با داروهای آگونیست (ماده ۳۹) در سال ۱۴۰۵ برگزار شد.‌‌

 | تاریخ ارسال: 1405/1/21 | 
به گزارش #روابط_عمومی_معاونت_درمان؛ اولین جلسه کمیته منطقه ای نظارت بر واحدهای درمان با داروهای ‌آگونیست روز چهارشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۵ با حضور دکتر ناصر هروی معاون درمان، مهدی طالبی دبیر شورای هماهنگی ‌مبارزه با مواد مخدر استان، آقای حمیدالله ایری مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی و درمانی، آقای علی متکی سرپرست واحد اختلال مصرف مواد معاونت درمان و نیز نمایندگان معاونت ‌های غذا و دارو، بهداشت، سازمان بهزیستی، سازمان نظام پزشکی و گروه اعصاب و روان برای تصمیم‌گیری در خصوص ‌صدور مجوز های لازم مراکز درمان سوء مصرف مواد تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گلستان در دفتر معاونت درمان ‌برگزار شد.‌
در این جلسه ۴۰ پرونده شامل درخواست‌های تأسیس مراکز جدید، تمدید پروانه‌های بهره‌برداری و سایر مجوزهای قانونی ‌پس از بررسی مستندات و انطباق با ضوابط و استانداردهای ابلاغی، تعیین تکلیف شد. همچنین ۴ مورد پرونده پایش ‌مرتبط با فعالیت مراکز درمان اختلال مصرف مواد مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و تصمیمات لازم با رویکرد حفظ ‌تداوم درمان بیماران و ارتقای کیفیت خدمات اتخاذ و رأی لازم صادر گردید.‌

مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 130 بار   |   دفعات چاپ: 59 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر




ورود کاربران

آمار بازدید

  • كل کاربران ثبت شده: 7457 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 10 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 3078 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 22271466 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 139897 بازدید