امور ایثارگران : مراسم بزرگداشت26 مردادماه، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

دکتر ریاحی در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز دانشگاه

شما آزادگان سرمایه های دانشگاه و افتخار نظام سلامتید.

تجلیل از آزادگان-گلستان

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز دانشگاه با حضور رییس دانشگاه ، تنی چند از اعضای هیات رییسه و آزادگان سرافراز دانشگاه برگزار شد.

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز دانشگاه در تاریخ ۲۶-۰۵-۹۵ با حضور رییس دانشگاه، تنی چند از اعضای هیات رییسه و آزادگان سرافراز دانشگاه در سالن شهید آوینی حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست رییس دانشگاه وجود آزادگان در دانشگاه را یک فرصت و موجبات افتخار نظالم سلامت عنوان کرد. همچنین حجت الاسلام والمسلمین لیوانی رییس مجمع خیرین سلامت دانشگاه در وصف آزادگان سخنانی مبسوطی را بیان کرد. در این مراسم از آزادگان عزیز با اهدای هدایا تجلیل شد.

مردادماه سالروز بازگشت آزادگان آن اسوه‌های ایمان، عشق به ولایت، صلابت و بردباری را گرامی می‌داریم.

این روز بزرگ برای هر ایرانی منشأ غرور و افتخار به انسان‌های نیکو سرشت و معتقدی است که با وجود تمامی شکنجه‌ها، مصائب و سختی‌های سال‌های اسارت در برابر رژیم بعث عراق و حامیان آن نه تنها ذره‌ای از اعتقادشان کاسته نشد بلکه جهان و جهانیان را مبهوت استقامت، رشادت و مقاومت خویش ساختند.

 ملت شریف ایران به داشتن انسان‌های وارسته‌ای چون شما به خود می‌بالد و خود را مدیون گذشت و ایثار وصف ناپذیرتان می‌داند و ما نیز مفتخریم به خدمت به شما راست قامتان عرصه جهاد و ایثار.

 به یقین شما آزادگان ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید که همواره بزرگی و بزرگ منشی تان در خاطره‌ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.

همچنین در مراکز بهداشتی درمانی و واحدهای تابعه دانشگاه در استان گلستان، مدیران مراکز با تجلیل از آزادگان عزیز در محل کار، مقام و جایگاه ارزشمند این اسوه های صبر و استقامت را پاسداشتند. 

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 1110 بار   |   دفعات چاپ: 201 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA